STORT BOKSAL!

Me har eit stort lager med årbøker og bygdebøker som skal reduserast. Alle årbøker frå 1968 til 2015 sel vi ut for 25 kr pr stk. Nokre få årgangar er utselde. Bygdebøkene band 2 til band 8 sel vi for 100 kr pr stk, deriblant Idrettssoga som Trygve Bjørgo var forfattar til. Alle årbøker og bygdebøker finn de her på heimesida.

Send «bestilling» til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

TVH 1916   Arbok 1968   Valdres bygdebok

Frå 1916 fram til 1967 gav historielaget ut "Tidsskrift for Valdres Historielag", i alt 44 årgangar.

Frå 1968 har laget gjeve ut årbok kvart år.

I tillegg har det blitt gjeve ut gards og slektshistorie i alle kommunar. Desse er å få kjøpt i dei enkelte kommunar.

Dei aller fleste Tidsskrift og Årbøker er framleis å få kjøpt frå lageret vårt. Kontakt materialforvaltar Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Skulle ei Årbok eller eit Tidsskrift vera utselt, er det eit godt tips å søke på Antikvariat.net